torsdag 12 mars 2009

Caroline Af Ugglas "Det värsta jag varit med om"


Caroline Af Ugglas råkade i tisdags ut för en trafikolycka när taxin som hon färdades i krockade.

Hur mår du?
- Jo nu är det bra men det har varit turbulent de senaste dygnen. Det var nog det värsta jag varit med, riktigt otäckt! Jag blev riktigt chockad men nu känner jag mig redo för Melodifestivalen, säger schlagerstjärnan.

Hur känns det att tillhöra favoriterna?
- Jag är otroligt smickrad och det känns superkul, säger Caroline.

Varför tror du svenska folket har tagit din låt till sig?
- För numret är äkta och väldigt enkelt och en låt på svenska, säger Caroline.

Vad tror du om din låt internationellt?
- Ja jag vet att låten redan är väldigt populär bland utländska fans, jag ligger högt upp på vissa nätsidor men Malena Ernmans låt är ju också väldigt populär. Jo men jag tror nog att den skulle kunna funka bra eftersom den är lite annorlunda, avslutar Caroline Af Ugglas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar