lördag 14 mars 2009

Så går det i finalen....




En mycket öppen final i Globen väntar om mindre än en timme!! Årets utgång är mycket oviss och det är många kandidater som strider om segern! Jag tror det kommer att handla om någon av följande artister: Alcazar, E.M.D, Måns Zelmerlöw, Malena Ernman eller Caroline Af Ugglas!
Personligen har jag sagt hela veckan att jag hoppas innerligt att Alcazar vinner men jag är lite tveksam om det räcker ända fram, konkurrensen är benhård! Jag tror det är den bästa låten ur ett Internationellt perspektiv.

Mitt tips:

1: a Malena Ernman "La Voix"

2:a Måns Zelmerlöw "Hope & Glory"

3:a Caroline Af Ugglas "Snälla, Snälla"

4:a E.M.D. "Baby Goodbye"
5:a Alcazar "Stay The Night"
6:a Sarah Dawn Finer "Moving On"
7:a H.E.A.T "1000 miles"
8:a Agnes "Love Love Love"
9:a Molly Sandén "Så vill stjärnorna"
10:a Emilia "You´re My World"
11:a Sofia "Alla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar