fredag 13 mars 2009

Vem vinner på lördag?

Smink SVT, Meta
- Jag vill att Alcazar skall vinna men jag tror det blir Malena Ernman.


Annica Ericsson- Hötorgs Gallerian
- Jag tor att Måns Zelmerlöw vinner på lördag.




Johan Wikner, Sundsvall
- Jag tror Malena Ernman men hoppas verkligen på Alcazar!


Andreas Helgosson, Stockholm
- Jag hoppas på Alcazar men tror att Malena Ernman vinner.


Hasse & Berit - Schlagerfans
- Vill vill att Alcazar skall vinna men jag tror på Malena Ernman, säger Berit.
- Jag tror att det blir H.E.A.T. , säger Hasse


Mirja Bokholm, Gyllene Skor
- Det är mycket svårtippat i år men jag tror att Malena Ernman vinner men hoppas innerligt på Alcazar som har årets bästa bidrag.


Eurovsion.TV
- Vi hoppas på Caroline Af Ugglas eller Molly Sandén.


SVT Smink
- Det är oerhört svårt men vi tror det blir Caroline Af Ugglas.


Jovan Radomir, SVT
- Jag hoppas på Alcazar som har en mycket snygg scenshow men jag tror att E.M.D. vinner!


Alexandra Öfwermann, Artistbokare
- Jag tror att Agnes vinner men H.E.A.T. kan vara en outsider!


Ingela "Pling" Forsman, låtskrivare
- Jag vill inte svara på det eftersom jag är med och tävlar med ett eget bidrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar