fredag 20 februari 2009

Följ med bakom kulisserna- Möt Molly Sandén






















Molly Sandén kommer precis tillbaka från dagens repetitioner när vi springer på henne tillsammans med Bert Karlssons dotter Johanna Karlsson. Tillsammans med Sony Ericssons festivalbloggare Johan Svensson får vi möta Molly Sandén i logen.

Hur känns det att göra debut i Melodifestivalen?
- Det känns helt overkligt, det är en dröm som blivit sann! Som liten har jag alltid velat tävla i Melodifestivalen och hemma med familjen har vi alltid följt tävlingen, berättar Molly.

Hur känns det att vara favorittippad?
- Jaså är jag det visste jag intge, jag ser till att inte läsa tidningarna för jag vill inte veta och försöker att inte bygga några förhoppningar, säger Molly Sandén.

Så här ser det ut i Mollys loge och bilden på klänningen är den som Molly skall ha när hon tävlar på lördag.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar klänning! Hoppas ni har det fantastiskt i Leksand, önskar att jag vore där och inte hemma i Stockholm, men sånt är livet :)

    Kram Mirja på GS

    SvaraRadera