lördag 21 februari 2009

Så går det ikväll...























Dags för tredje deltävlingen i Melodifestivalen och kvällens ltävling bjuder på många olika genrer och med risk för att bli tjatig så är det även ikväll en öppen affär. Klassen på startfältet känns något svagare än förra veckans. Jag hoppas och tror att Molly Sandén tar en finalbiljett ikväll och jag tror hon tar med sig E.M.D. till finalen. Men sen vore det fantastiskt roligt om Sofia kunde få skrälla med den effektiva grekiska discolåten men som jag spekulerat i tidgare så tror jag tyvärr det blir svårt men jag håller alla tummar jag kan.

Mitt tips till ikväll:

Till Globen:
E.M.D. och Molly Sandén

Till andra chansen:
BWO
Velvet

5:a Sofia
6:a Maja Gullstrand
7:a Rigo & The Topaz Sound
8:a Mikael Rickfors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar