fredag 20 februari 2009

Sofia "Jag hoppas folk lyssnar på låten"





















Sofia gjorde ikväll sitt bästa framträdande hittills med låten "Alla" , en snabb medryckade discolåt som jag tror skulle fungera bra internationellt men tyvärr skall det till ett mirakel för att svenska folket skall rösta in denna låt till finalen. Svenskar som röstar på en grekisk låt, nej skulle inte tro det! Men faktum är att Sofia gör låten klart bättre nu än på gårdagens repetitioner.

Tror du att det är till nackdel att du sjunger på grekiska?
- Ja jag tror att det kan vara en nackdel tyvärr men jag hoppas att folk lyssnar på låten och ger den en chans, säger Sofia.

Hur kändes repet ikväll?
- Mycket bra och det var skönt att få sjunga om även en extra gång ikväll, säger Sofia.

Hur laddar du inför imorgon kväll?
- Mycket vila och försöka ta det lugnt, berättar Sofia.

Vad tycker du om duellerna?
- Ärligt talat så tycker jag det är invecklat jag förstår inte riktigt men jag är ju blond , skrattar Sofia.

Vem är din personliga favorit i helgens startfält?
- BWO:s låt är riktigt bra tycker jag så det är en favorit, säger Sofia Berntsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar