tisdag 24 februari 2009

Tidig avgång mot Malmö

6.09 imorse avgick tåget mot Malmö och den fjärde deltävlingen i Melodifestivalen. Jag sitter just nu på tåget men än så länge har inga artister eller skivbolag synts till men känner jag denna branschen rätt så är det en alldelles för tidig avgångstid på det här tåget för att artister och skivbolag skall vara vakna. Änteligen hinner jag fram i tid till en Melodifestivalstad, idag hinner jag vara med på SVT:s uppspelning av låtarna som sker ikväll Kl. 18.00 på Scandic Hotell i Malmö.
Så redan ikväll kommer ni att kunna få en rapport om låtarna på min blogg!

1 kommentar:

  1. ...och nu något helt annat:

    Taylor, Seba & Dirren startar från och med idag en hatkampanj mot musikgruppen EMD.
    Läs mer här:
    http://tessanodirren.blogspot.com/2009/02/dirren-emd-kampanj.html

    SvaraRadera