fredag 27 februari 2009

Sarah Dawn Finer "Jag vill vara i luften länge"















Sarah Dawn Finer tillhör förhandsfavoriterna inför imorgon kväll, men redan ikväll fick hon göra låten inför publik för första gången och det blev mycket applåder!

Hur kändes repet ikväll?
- Det kändes kul och skönt att få testa inför publik, jag är nöjd, säger Sarah.

Hur känns det att hissas upp i luften?
- Det är askul, det är inte alls obehagligt utan jag tycker det är ett kul inslag och jag vill stanna däruppe längre.

Så du är inte rädd?
- Nej inte alls det känns bara bra, det är inget som stör min sång, säger Sarah.

Vem idé var det?
- Vi har pratat om olika typer av hissar men det var min idé från början, berättar Sarah.

Hur kommer du att förbereda dig inför morgondagen?
- Inte på något speciellt sätt, jag skall bara försöka fokusera på mitt bidrag, säger Sarah.

Vad är roligaste med att tävla i Melodifestivalen?
- När man är klar och få gå av scenen, det är tuffa tre minuter men det är så skönt när man gjort sitt på scenen. Denna cirkus är helt galen med all uppståndelse men så kul, avslutar Sarah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar